keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Ystävät rakkaat!

Uuden vuoden lupaukset, niissä minä olen todella surkea. Siksi olen jo ajat sitten päättänyt etten jaksa päätäni vaivata moisilla jutuilla. Minä muutenkin lupailen itselleni harva se päivä, että alan syömään terveellisesti, liikkumaan enemmän tai pidän kodin siistinä ja sitä rataa. Silti täälä aika-ajoin vallitsee hallittu kaaos, jossa pääosaa esittää minun vaatteet. En ymmärrä miten ne aina retkottaa esim. sängyllä. Kissat varmaan kaivelee ne aina kaapista pois ;)  Niin ja kyllä ne lenkkaritkin saisi vähän useammin käytössä olla. Eikä kasviksetkaan ei varmasti olisi pahasta. Noo, sitten ensi viikolla..
Mutta siis asiaan. Viime vuosina on sattunut aikas paljon asioita, jotka ovat pitäneet minua lievässä stressitilassa, oikeastaan kokoajan. Ja ne onkin sitten veroittanut tuota sosiaalista elämää, joten tänä vuonna minä lupaan ottaa kaiken takaisin!
Aion löysätä pantaa päässäni ja nauttia. Aion olla spontaani ja heittäytyvä (se ei kyllä koskaan ole ollutkaan ongelma). Eli aion mennä vain virran mukana ja katson mitä elämä heittää eteeni.
Ja te ystävät rakkaat, lupaan olla paljon enemmän mukana touhuissa, kesteissä ja kekkereissä. Lupaan olla parempi ystävä!<3
Sellainen lupaus vuodelle 2013, että ollaanhan tytsyt ja poitsut yhteydessä!
Muutenkin tämä on minusta aika jännittävä vuosi kun viimeset numerot on 13, epäonnennumero. Hmmm, jännittääkö muita? :D Ja minkälaisia lupauksia te olette tehneet tälle vuodelle?


kuvakin piti laittaa, niin tässä vanha kuva vuodelta 2011 :)

Seuraavaan kertaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti