torstai 3. tammikuuta 2013

arki alkaa, ihanaa!

Siis alkaako ketään muuta kyllästyttää tää jatkuva vapailu ja arjen katkonaisuus? Mua ainakin oikeen jo tuskastuttaa, kun rytmit on ihan sekaisin. Oikein innolla odotin tänä aamuna, että herätyskello soisi. Kävisin suihkussa ja sitten normaalisti aamukahvi. Vaikka tiesin, että tappeluhan siitä itseni kanssa syttyy. En todellakaan ole helpoin herääjä, mutta onnistuin siinä mielestäni aika hyvin. Torkutin kelloa vain puoli tuntia! woopwoop! Mun on oikeasti yleensä laitettava kello kaks tuntia ennen töitä soimaan, että saan siihen sen n. tunnin torkutus varan. Muuten nukkuisin aina varmaan pommiin. Kokeiltu on myös puhelimen siirtoa toiselle puolelle huonetta, jotta joudun aina nousemaan. Sittenkin olen kuitenkin löytänyt itseni vähän ajan päästä, joko vielä sängyltä tai sohvalta. Ja ihan umpiunessa.
Kerran (tai muutaman kerran) on käynyt silleen, että olen varannut esim. lääkäriajan kymmeneksi. Mikä monille olisi jo aamupäivää, niin muutama vuosi takaperin se oli minulle suurin piirtein aamuyö. Noh, herätys on ollut sellainen, että ukkoni on herättänyt minut kolmen aikaan kun on tullut töistä! Arvatkaa kävinkö ikinä sielä lääkärissä...no en. Ja minulla ei ole mitään hajuakaan koko herätyskellosta. Muistan ku sain aika ripityksen, ettei voi olla totta, kellä on tollaiset unenlahjat? Hah,minulla. Kyllä se pisti itseenikin mietittyttää, että toinen oli tehnyt jo 8h työpäivän siihen mennessä ja minä vain nukun :D Puolustauduin silloisella vuorotyölläni. Vaikka olin aina viimestään kymmeneltä illalla kotona.



Kyllä elämä on tällä hetkellä paljon mukavampaa, kun päivissä on tietty rytmi. Jos jotain positiivista ainakin pitää sanoa niin silmäpussit on laskenut, kun unta tulee säännöllisesti. Eikä silloin tällöin vuorokausi putkeen. On aamukänkkäränkkäilytkin hieman laantunut ;)
Mutta siis, ihanaa arki alkaa! Ja seuraavasta lomasta ei ole tietoakaan. Uskokaa tai älkää, mutta musta se tuntuu nyt todella mahtavalta.

 

2 kommenttia:

  1. Ai,kun olisi itselläkin kunnon unenlahjat!
    Voi mitä ihania kissoja sulla on! Aivan liian söpöyksiä! :)

    P.s Blogini muutti äsken osoitetta:
    http://whiteforestfairy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kissat on kyllä aika valloittavia, niitten touhuja on hauska seurailla :D
      Ja on niista unenlahjoista joskus vähän haittaakin, tosiaan tuo pommiin nukkuminen hieman ärsyttää :)
      Ja uusi sivu laitettu muistiin! :)

      Poista