torstai 21. maaliskuuta 2013

Luopumisen tuskaa ja pääsiäistä ;)

Luopumisen tuska koskee toisinaan elämässäni aika monta asiaa. Totun niin helposti vanhoihin tapoihin, joihin kuitenkin kyllästyn ja kaipaan jotain uutta. Jonkin aikaa uutta kokeiltuani, haluan palata taas vanhoihin asioihin.
Joten enhän minä täältä Bloggeristakaan mihinkään pääse! Voiko välillä näin yksinkertaisissa asioissa olla päätösvaikeuksia. Voisin kyllä luetella paljon suurempiakin asioita. Heh, vaikka teitä ei ole täälä rekisteröityneenä kuin 13, olen tottunut teihin, enkä halua päästä teistä irti :)
Itse luen teidän blogeja usein ja tuntuu, että nyt putoan kärryiltä. Heilun siis nyt siellä ja täällä, piste! Eli ettete pääsekkään minusta eroon, mutta tarinat ja blogi jatkuu uudella nimellä "moonainen". Tervetuloa taas! ;)

Tässä teille nyt pitkästä aikaa rehellinen pieni blogipostaus.
Muistatteko kun kerroin joskus jouluna kun ystäväni oli tehnyt ja tuonut joulutervehdykset toisilleen, myös minulle ja minä tollo seisoin siinä ilman mitään tuomisia?
No nyt minä päätin sitten korjata tilanteen omalta osaltani ja viedä pääsiäspupu tervehdykset tytöille kevään piristykseksi. Osa ei ole kyllä vielä omiaan saanut niin en paljasta ihan kaikkea, vain nämä nyssykät ja meidän uuden keittiön pöydän (Olenko puhunut siitä teille?! 49e 6hlö:n pöytä maskusta, täyspuinen ovh 549,- poistomyynti, iskemätön! LÖYTÖ!! Kiitokset anopille vinkistä.) :)






Puputkin pääsi keittiöradion viereen jammailee. Taitavat vaan kohta jammailla enemmän kissojen kynsissä kuin omassa kulhossansa.
Sellaista, nyssyköiden sisällön paljastan myöhemmin. Sitten kuin olen kaikille saanut viemiset vietyä. :)

Torstai on todellakin tänään toivoa täynnä, nähdään taas! En minä teistä voi luopua <3
(ihanan tuttu olo olla täälä)

2 kommenttia:

  1. Vaikutat tosi positiiviselta ihmiseltä ja sun blogi on ihana ja persoonallinen ♥!

    http://blog-la-de-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista