perjantai 1. maaliskuuta 2013

Hemmottelua.

Oikein hyvää ensimmäistä kevätkuukauden päivää!! :)

Mulla on takana eilinen hemmottelupäivä ja tänään on edessä työ/reenipäivä. Musta on kyllä hassua puhua reenipäivästä, kun en minä niin orjallisesti ja säännöllisesti urheile. Tai onhan se säännöllistä jos joka perjantai on pilatestunti ;) Ajateltiin kyllä ton kälyn kanssa hankkia salikortit, jos aloittaisi joka vuotisen kesäkuntoon urakan.

Kamera kulki koko eilisen rentouttavan päivän mukana, jotta saisin tänne kuvia hieman eri hoidoista ja vaiheista. Mutta arvatkaa muistinko missään vaiheessa ottaa sitä laukusta esille? No en! Olin koko päivän ihan ekstaasissa (en kirjallisesti) niin ei kyllä tullut mieleenikään kuvailla hoitojen aikana :D
Voin kyllä kertoa, että naama on puhdas, vetreä, virkeä ja kosteutettu sekä jalat ovat hoidettu pehmeiksi kuin vauvan pylly. Millä minä niitä varjelen, että ne pysyisivät näin pehmoisina ;) Kynnetkin sain niistä kuntoon. Ei mulla kyllä koskaan ne kamalassa kunnossa ole ollutkaan. Johtuu ehkä siitä että äiti on sairaanhoitopohjainen jalkojenhoitaja ja teen itsekin kynsiä työkseni. Silti omat jalat tuntuu aina vähän unohtuvan...mulle on itselle kehkeytynyt joku lievä kammo jalkoihin?! En tiedä miksi, mutta omat jalat kyllä kestän ja nyt ajattelin geelata ne näteiksi!

Kannattaa muuten suosia tuollaisia esim. kosmetologikoulun hoitoja. Ne ovat halvempia ja ainakin minä sain ihan samanlaista hoitoa kuin jo työelämässä toimivalta kosmetologilta. Aikaa kannattaa varata hieman enemmän ja opettaja saattaa välillä vilahtaa tarkastamassa työtä, mutta minua se ei ainakaan haitannut.

Jatkan taas vanhojen instagram-kuvien julkaisua, koska en tosiaan muistanut eilen sitä kameraa. 



Viime vuoden jääkiekon MM-kisojen aikoihin. Kisut ei uskaltanut kattoa :)


 Sori nyt tuli pieni kissapläjäys :))

Veljeni Lenni "lenssu"tin, Lenni on aikas virkeä koissu <3




Kesädrinksu,mmm



Budapest

Budapest

Mymmelit



Aika sekalaisia kuvia.
Auttakaa muuten hölmöä! Jos minun veljen avopuoliso on minun tuleva käly, niin mikä minä sille kälylle olen?  Onko sille mitään nimitystä :D

Mukavaa perjantaita!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti