tiistai 23. heinäkuuta 2013

Ripustettu.

Ja sitten näin iltasella tuplapostauksen voimin täräytän teidän näkösälle ne minun uudet vaatteet. Mitkä on tavallaan kuin ripustettu päälleni.

En nyt sitä hametta sinne sunnuntaiseen grillailuiltaan laittanutkaan, mutta neuletakki pääsi minua lämmittämään.



Farkut/Berskha, kengät/Vagabond, paita/H&M, neuletakki/Cubus, laukku/2nd hand

Ja nämä minulla oli eilen ylläni..



Hame/BikBok, paita/H&M, Farkkutakki/Vero Moda, laukku/2nd hand, kengät/Vagabond

Tiedättekö, mua jotenkin niin naurattaa tää "poseeraaminen". Ei ole lainkaan minun juttuni, mutta mitenkäs muuten näitä asuja teille voisikaan esitellä? Taidan alkaa rajailemaan kuvia vähän rankemmalla kädellä;) 
Minä kun en jaksa kameran edessä olla sen miljoonan kuvan verran ja sen jälkeen niistä miljoonasta alkaa valkkaamaan sopivaa. Pointti tulee näistäkin selväksi, eli asut. Pärstän, jalkojen ja käsien asennoista viis, heh. 

Ja nyt minusta tuntuu kun syksyä kohden mennään, että koti alkaa taas vetämään suurta roolia tässä blogissa. Ainakin toivottavasti. Tarkoitus olisi kuitenkin saada tästä kodista mahdollisimmat toimiva ja hieman nykyhetkeen päivitetympi. 

Toivossa on hyvä elää.

-moonainen-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti