perjantai 15. helmikuuta 2013

Vanhat ja ystävät, vanhat ystävät??

Aamun raskas herääminen olisi nyt takana päin ja aikaisen aamun vanhojentanssi kampaukset on nyt väkerretty. Lähti niin kauniita nuoria neitoja tansseihin, ettei voi kyllä vanhoista puhuakkaan ;) Onhan heillä nyt seuraavaksi lukukaudeksi kuitenkin vanhimman rooli kannettavana. Itsestä alkaa jo pikkuhiljaa tuntumaan, että tuosta nuoruudesta alkaa olemaan jo pieni ikuisuus. Vaikka minä en koskaan lukioa ole käynytkään, niin on siitä jo tovi kun täysi-ikäisen paperit käteen sai :)
Kaikkea maan ja taivaan välillä on kerennyt tapahtumaan sen jälkeen! Mutta onneksi minä voin lohduttautua sillä, että olen edelleen Tampereen tyttöporukan kuopus ;) ikuinen teinityttö, hah!

Palatakseni vielä näihin vanhojen tansseihin. Milloin niistä on alkanut tulemaan iltapuku juhla? Tai siis tarkoitan sitä kun nykyään kaikilla on oikea prinsessamainen iltapuku, niiden vanhojen tanssiaispukujen tilalla. Toki ajassa mennään koko ajan eteenpäin, mutta olisi ihana vielä nähdä niitä vanhoja asuja.
Ehkä minä itse laitan sellaisen päälleni tänään, kun tuo ukko on minua jonnekin viemässä. Minulla ei kyllä ole hajuakaan mihin minua viedään, että tiedä sitten kuinka "epäsopiva"asu se olisi ;) Taidan odottaa pienen vinkin ensin ennen kuin päätän illan asuni. Voihan se olla etten edes tarvitse asua, ehkä vaan uikkarit. Mistä sen tietää?
Tässähän alkaa ihan jännittämään, hih.

No minä ehkä kerron sitten miten ilta sujui ja mitä minun pääni menoksi on keksitty.
Voi kuitenkin olla, että joudutte odottamaan sunnuntaihin saakka. Huomenna on muutamia kaason tehtäviä luvassa. Ja samalla vietämme myöhäiset ystävänpäivä illanistujaiset porukalla. :)) ihanaa rentoutumista luvassa!

Kotimatkan maisemia :)

viime kevään tulppaanit

viiksivallu.
Mukavaa perjantaita teillekin!!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti