lauantai 9. helmikuuta 2013

LaalaaLauantai..

Onpa pitkä aika kun viimeksi täälä olen käynytkään!
Ei ole vissiin ollut sanottavaa ;) Nyt voi kuitenkin vähän kuulumisia kertoa jo...

Tämä työviikko tuntui ihan super raskaalta ja olin jo eilen ihan valmis viikonlopun löhöilylle, mutta tänä aamuna oli vain vielä herättävä työntouhuun. En tiedä mistä moinen laiskuus tän viikon kohdalla tuli, mutta nyt se on selätetty! :)




Ja ehkä tämä viikko tuntui niin kovin pitkältä sen takia, kun tänään pääsee pitkästä aikaa pistämään jalalla koreasti! Olen odottanut kuin kuuta nousevaa tätä päivää. Illalla pääsee mökkeilemään ja paljuilemaan, sitten tälläämään ja tanssilattialle hikoomaan. Huippua, ennen pilkkua on hyvä kaikota pois niin ei tuska näy silmissä ;) Ja lupaan kyllä käsi sydämellä, etten tee huomenna yhtään mitään! Vaikka pommi räjähtäisi vieressä, minä löhöön koko päivän yökkäreillä. Voi sunnuntain ihanuutta!

Mutta ennen sitä juhlitaan tämä lauantai alta pois. Tässä seuraavassa kuvassa on ne asiat, yhtä lukuunottamatta, mitkä piti ottaa mukaan möksälle. ( kuva saattaa sisältää tuotesijoittelua :DD)

10,50e
uimapuku
pyyhe
lämmin pipo
valokuva itsestä
oma pullo, okei mulla on tölkki..
tikkunekku (puuttuu siis kuvasta)
Eli ei muutaku nuttura takaraivolle ja menoks :)


Oikein hyvää viikonloppua kaikille ihanille immeisille! <3 Alkaa olemaan kevättä rinnassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti