torstai 18. huhtikuuta 2013

TÄÄLTÄ LÖYDÄTTE MINUT! :)

Kuten osa varmasti tietääkin, en ole mikään hirmu nero näiden tietokoneiden kanssa. Ja tämän blogini näkyville saattaminen on ollut täysin Facebookin varassa. Olen kyllä kirjautunut Bloglovin:iin mistä minut löytää nimellä moonainen ja blogilistallekin olen itseni kirjannut. Sinne löydät TÄÄLTÄ, myöskin nimellä moonainen. :)
Olen myös instagramissa nimellä MONT_TU löydät minut :)



Noin tuollaisia linkkejä tällä hetkellä ja aina kun tulee parannusta tämän koneen kanssa niin minä ilmoitan siitä teille :)

Tervetuloa seurailemaan!

Ps. Laitetaanhan yhteistuumin blogiani levitykseen. Mielessä olisi pieni arvonta, mutta 15 henkilölle josta yksi olen vielä minä itse on hieman hankalaa laittaa arvontaa pystyyn ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti