perjantai 7. syyskuuta 2012

syksy :)

Mä niin rakastan tota syksyistä ilmaa! 
Ihanaa käpertyä kaulahuiviin ja neuleisiin, saappaatkin alkaa olemaan jo aika aiheelliset. 
Olen viime aikoina ollut aika huono asusteiden käyttäjä ja samalla musta on tuntunut, että olen koko ajan alipukeutunut. Nyt oon päättänyt taas jaksaa panostaa. Ei se kuitenkaan muuta vaadi kuin esimerkiksi kaulakorun ja rannekellon. Sillä saa jo paljon ilmettä asuihin. 
Tällä viikolla olen myös petrannut hiuksissa, joka päivä olisi jotain pientä erilaista tyyliä. Se ei kuitenkaan vaadi mitään ihmeellistä ja aikaa vievää. 
Nyt minulla on tyttömäinen olo :)

Nämä palvelee vielä, kohta pitää vaihtaa varrellisiin.

yksinkertaisilla leteillä saa paljon ilmettä aikaiseksi.
   


















Ja tänään mä joudun tooodella inhottavaan paikkaan. Ja mua jännittää. Hammaslääkäri. Toivottavasti se on joku hyvin pieni sorminen naispuoleinen tohtori, tai miksei mieskin, ei se mua haittaa. Kunhan sillä on pienen pienet kädet. Onko muilla ongelmia, ettei suu aukea isoksi ja jos sen väkisin aukaisee niin leuat on heti lukossa? Ja se on se kaikista kivulian hetki sielä ollessa.Siksi ne pienet kädet olisivat ihanteellisin tilanne. Muuten ne ronkkimiset ei mua häiritse. Kunhan saan vain välissa laittaa suuni kiinni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti