tiistai 4. syyskuuta 2012

Pieni priiffi alkuun..

Hei!

Tässä sitä kotona sohvalla istutaan ja pähkäillään kuinka minä tämän blogin aloittamisen hoidan. Tuhansia eri tapoja mietin päässäni, mutta loppujen lopuksi päätin, että paras tapa on vetää ns. lonkalta ja omilla sanoilla, jotta ei liian kirjalliseksi ja viralliseksi mene. Haluan kirjoittaa kaikkea ihanaa kodista ja elämästä. Pienistä haaveista,sisustushömpästä ja jotain saatan muodinkin puolelta kirjoittaa. Vaikka se ei ihanvahvin puoleni ole ;)

No niin siis aloitetaan. 

Minä olen kahdenkympin ja kolmenkympin puolessa välissä rämpivä neitokainen. Kotona pyörii minun ja avopuolisoni lisäksi kaksi kissaa, jotka alkaa olemaan jo pilalle hemmoteltuja. Olen myös yksityisyrittäjä, joten arki tuntuu välillä olevan kuin taistelutanner, jonka läpi yritetään selviytyä ja pysyä hengissä. Tunne on varmasti tuttu jokaiselle joka miettii omaa arkeaan, vai kuinkahan väärässä olen :) Tämä onkin pieni pakomatka arjen harmaista arjen väriläiskiin. Josta on toivon mukaan iloa muillekin kuin vain minulle. :)

-Lillamolla

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti