sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Uusia kokeuksia ja kohtaamisia

Inspiraation lähteillä käyty ja johan tuli taas puhtia arkeen vaikka nyt väsyttää kovasti. Päällimmäisenä fiilis on kaikkensa antanut ja onnellinen. Jatkoa varten olen kokemusta rikkaampi ja valmiimpi.
Nämä on tärkeitä kokemuksia kehittymisen kaikella saralla, etenkin ammatillisesti.

Olen viettänyt viime viikonlopun täysin itselleni uudenlaisessa tilanteessa, lyhytelokuvan kuvauksissa. Itse en ollut siinä kameran edessä vaan vietin aikani taustajoukoissa, "maskissa". Maskeeraajahan minä en ole, vaan perus meikkikoulutuksen saanut parturi-kampaaja, mutta eräänlaisen maskinhan minä näyttelijöiden kasvoille taioin.

Jos joskus voi sanoa, että inspiraatiokärpänen puraisee, niin nyt se on haukannut kyllä suuren palan minusta. Koko ammatillinen työnkuvani on saanut uuden suunnan ja tavoitteen. Aion ehdottomasti tuoda meikin salat vieläkin lähemmäksi sydäntä, haaveina jotain suurta.
Taas ihooni kirjoitettu tautointi näytti merkityksensä. Somniatrix, enpä kadu ikinä sen ikuistamista.









Olen todella otettu ja tunnen olevani etuoikeutettu päästessäni mukaan työskentelemään niin mahtavaan porukkaan kun missä viikonloppuni vietin. Kaikki olivat ihanan persoonallisia ja avosydämisiä, että mukaan oli helppo päästä. Uusiin ihmisiin tutustuminen tuo aina hymyn huulille, varsinkin kun henkilökemiat kohtaavat.
Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Kiitos kaikesta ja hyvää yötä! ♥

-Moona-

ps. Kiitos näiden kuvien ottamisesta Silja ja Saara! Ja muut ketkä räpsivät kamerallani ahkeraan kuvia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti